2012-05-24

Det blev visst kort...

I går var jag hos frissan. Hade inte innan kollat vad jag skulle göra, men hade en ide om att toppa och klippa lugg. Frisören Karro på hårsalongen Hos Karro avrådde mig till detta då lugg kanske inte är det bästa på sommaren om man inte vill ha luggbränna och dessutom blir det varmt.
Något annorlunda ville jag göra, kände mig rätt less på mitt hår som man gör när det var alldeles för länge sedan man färgade eller klippte det.

1 timme senare går jag därifrån och har kapat 1,5 dec. Kallas att vara spontan!

Bilder kommer upp senare när jag kommit på hur jag ska få ordning på ett kort hår,men kan jag ha klipp mig så här???:

eller..

eller kanske...

4 kommentarer:

  1. Kan ni inte skaffa varsitt inlogg så man kan se vem som skrivit inlägget? =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske kommer så småningom..men just nu så vet jag faktiskt inte hur man gör:) /Sigge ;)

      Radera
    2. Jag håller med! Det går ju att bara skriva namnet under det ni skrivit med! :) Är det alltså sigge som är korthårig nu? :)

      Radera
  2. Fan vad det låter läckert Ziggy!

    SvaraRadera