2012-05-20

Mitt längsta set och upsidedown treehugging.

Svåraste matchen under lördagen och den mest spännande var semin mot Anikken och Kristin. Första set spelade vi till 35-33 vilket är det längsta setet jag har spelat i hela min beachvolleybollkarriär. Det var en riktigt rolig match och jag var förvånad att man hade nerver av stål där man i många fall brukar  tappa fokus för ett tag.


Semifinal 1  
Jenny Persson / Sigrid Simonsson  -Kristin Lind / Anikken Rådström  2 - 1  (35-33, 18-21, 15-9)   


Ett nytt par för sommaren är Lisa Sundberg och Åsa Lundqvist, om de får spela ihop sig kan det bli riktigt bra!



Å nu över till något helt annat!
Jag, brorsan, Martin och Emilia var ute och grillade vid Nydalasjön i fredags. Bra uppladdning för turnering! Det var jättefint och mysigt där ute.
Eftersom man har någon slags av bokstavskombo (diagnostiserats av Bohlin) så började vi klättra i träd.
Resultatet blev uppsidown treehugging, lite coolare än planking och jävligt mycket bättre än owling!



Martin och Emilia



2 kommentarer:

  1. SysterYster & FarsanBaloo21 maj 2012 kl. 22:51

    Vi blir allt bra sugna att åka upp till Ume-skogen och prova om även vi har tillräckliga bokstavskombinationer för att göra bra ifrån oss i uppside down treehugging :)

    SvaraRadera
  2. Kom upp bara..finns tillräckligt med träd här även för er :)

    SvaraRadera