2012-04-20

Roliga uttalanden..:)

Nu när vi är på träningsläger så hänger man i hop ganska tajt. Det fälls en hel del roliga kommentarer från alla möjliga håll. En del mer genomtänkt än andra. Har bara fått detta återberättat för mig, men tycker det var så otroligt kul så tänkte dela med  mig av det på bloggen. Ska försöka återge situationen


Björn Huitfeldt
En helt vanlig solig dag i Los Angeles vet inte exakt plats två killar vid namn Simon Ekbäck och Björn Huitfeldt bestämmer sig för att köpa glass. När de plockat i hop sin glass och går för att betala  frågar kassörskan följande: Are you together??
Varav den ena killen svarar: NO! We are just friends. Förvirrad min på den kassörskan vill jag lova :)



Simon och Martin










 Dagen har bestått av att jag Sigge å Nina cyklade till ett shopping mall det första vi gjorde när vi vaknade, sen blev det träning i eftermiddags. Nu har vi precis kommit in efter att ha spanat in när några av killarna spelade match. Nu blir det dusch och sen ut å käka. I morgon blir det vilodag och lördag turnering på Manhattan Beach. Ska bli riktigt skoj. Tiden går så otroligt snabbt här borta och känna overkligt att vi åker hem redan på tisdag..:( Hoppas verkligen all snö är borta nu ( här blir det 31 grader i morgon.

Inbollning team Persson/Simonsson

Manhattan pier

Nina
PUSS PUSS

2 kommentarer:

  1. Önska kan man ju men inte så troligt eftersom nu har det som står i den här artikeln börjat: http://www.vk.se/617578/varning-for-snokaos

    SvaraRadera
  2. Hihihihihiiiiiii har ni verkligen inte fler roliga uttalanden att bjuda på? ;-) ;-) Stor kram!

    SvaraRadera