2012-04-17

Hollywood

Efter träning i går drog Tamara, Sara, Nina och jag till Hollywood. Bussen tog 2 timmar, men vi hade rätt roligt på vägen. Då jag lärde mig en hel del slovenska som att bland annat säga att jag måste pissa och att du har fina ögon. Mycket användbart om man är i Slovenien och det börjar knipa...


Hollywood är en stor turistfälla...men ändock något som är roligt att se. Man ska-knäppa kort på Hollywoodskylten, kolla efter namn på stjärnor på gågatan, gå i turistfällor och gå på kändisjakt. På det sistnämnda så lyckades faktiskt Nina se Angelina Jolie...dock bara bakifrån, men hon hade snygg figur sa hon:)


Tamaras star!


Turistfälla...de ville ha pengar för att ta kort med dem. Suprise!



Vi gick på Madame Tussauds och tog lite roliga kort. Vaxdockorna är gjorda efter exakta mått av kändisarna. Vårt slutsats var att de flesta kändisar är rätt korta!



















I dag så åkte Slovenskorna hem, vilket var väldigt tråkigt. Vi hoppas kunna åka till Slovenien för att hälsa på dem och de har sagt att de kan tänka sig att komma till Sverige i vinter och träna även fast det är kallt och snö.

2 kommentarer:

  1. hm, jag som tyckte att kändisarna var långa (iaf tjejerna) när jag var på Madame Tussaud i London :/
    /Lillen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller så var det du som var kort Lillen? :) Alla hade ju klackar på sig och inte ens då var de längre än en själv... När är du hemma i SWE?

      Radera