2012-03-24

Bättre sent än aldrig..

Hej kära blogg!

Drygt ett år har gott sedan vi senast bloggade. Mycket har hänt, mycket som inte går att sammanfatta på ett blogginlägg. Vi kommer nu blicka frammåt, mot sommaren 2012!! Vi är sjukt taggade och har tränat hårt tillsammans i IKSUs fina beachhall.

Denna helg spenderar jag i Östersund tillsammans med min syster, medans Sigge är i uppsala och hejar fram sin duktiga syster som spelar SM-final i bandy...På tal om SM-final så har ju Sigge redan SM guld och VM guld i bandy, inte dåligt det. Men nu är det beachvolleyboll för hela slanten då hon lagt skridskorna på hyllan.

Sigge på skridskor
Sigge på beachplanen


För att Marcus Bohlin inte ska bli stött så ska jag här passa på att nämna att även han innehar ett VMGULD, i brännboll. Tur att brännbollssäsongen är relativt kort så att det går alldelles utmärkt att kombinera med beachvolleybollspel :)


Nu laddar jag och Sigge för sommaren som kommer och på onsdag drar vi tillsammans med IKSU beachs elitspelare till LA för en månads träningsläger, något som vi verkligen ser fram emot! Beachvolleyboll ska ju trots allt spelas ute. Vi kommer träna på hermosa beach, jag har passat på att kolla in webcam från stranden, här kan även ni se hur det ser ut därborta.
Hermosa beach

http://www.hermosawave.net/webcam/


Vi kommer uppdatera från vår resa och göra vårt bästa för att lägga upp endel bilder!


PUSS PUSS!

1 kommentar: