2011-03-17

Söndag den 13/3 och veckan efter det..

Fina Evelina
Söndagen började med en promenad i det fina vädret tillsammans med Evelina Hedman. Vi gick runt nydalasjön, det var helt exemplariskt väder. Eftersom vi båda var lyckliga över att solen äntligen visat sig bestämde vi oss för att äta den medhavda lunchen ute. Hur varmt som helst att sitta i solen och steka. I lyckoruset glömde jag bort att mitt stackars skinn inte sett solen sedan förra sommaren typ. Medan Evelina varit två månader i Thailand. Behöver jag nämna vad utgången av detta blev.. En ledtråd är röd.


Eftermiddagen fortsatte med beachspel på IKSU. Detta tillsammans med Malin, Magnus " jag tränar aldrig min biceps de är bara naturligt stora" Karlsson och Johan Bergman. För att bättra på min fina rödfärg bestämde sig Johan för att spika sitt allra hårdaste i mitt ansikte. Tackar!!

Mange och Johan
Kvällen fortsatte med mys och middag på göteborg med min minstingsyster Stina(hann även med att utklassa henne i yatzy) Efter det var det konsert på schemat. Stina hade vunnit biljetter till Lars Winnerbäcks konsert som han hade på scharinska. Det var otroligt stämningsfullt och riktigt riktigt bra. Endast 200 personer i publiken så blev väldigt personligt.
Lycklig

Mat är gott!

Lasse


      



 Melissa Horn och Lars Winnerbäck
'
Sedan har veckan rullat på med skola träning och jobb. Sigge är tillbaka in town och förhoppningsvis på banan snart igen :D Till er som följt min visakort historia kan jag lugnt meddela att jag återfått mina försvunna pengar och 200 kronor extra för sveda och värk..Däremot damp detta mail in i min inkorg på facebook i går!

"Hej!
Ringde dig på mobilen tidigare idag från Amigobutiken på Universum, vi hittade ditt körkort vid kassan idag, antagligen tappade du det igår när du var och handlade. Det hade dock åkt in under en korg så det hittades inte förns idag.

Hoppas det inte ställt till med allt för stora besvär!

Öppet till 16.30 imorgon och 16.00 på fredag. Bara å komma och hämta.

//Evelina  "

Börjar tro att jag är oförbätterlig? Någon som har några tips jag börjar bli desperat!! Hoppas alla ni får en trevlig helg, jag drar till Stockholm i morgon! Lycka till till alla grabbar som ska spela tävling på lördag :)

1 kommentar:

  1. Gillar eran bildrika blogg skarpt! :)

    Jenny Persson - röd?! När hände det senast?!

    Jaa dessa tapptendenser... Vissa har dem andra inte ;)

    SvaraRadera