2012-08-12

Helgen är slut...

Helgen är nu slut, den som vi med spänning har gått och längtat efter en hel sommar, ett helt år!

Förra året den här helgen fick jag och Jenny sitta på sidan och kolla på tävlingen, heja på våra klubbkompisar. På grund av en dålig insats på sm helgen innan gjorde att vi missade Umeå tävlingen som tillsammans med Tour finalen i Halmstad är den viktigaste tävlingen under hela sommaren. Snöpligt!

Vi får kalla detta vår revansch! Att få spela touren på hemmaplan och dessutom knipa åt oss en tredjeplats båda för första gången!

Så tack ALLA som kommit och hejat på oss under helgen och tack ALLA som varit delaktiga i arenabygge och arrangemang! Ni är guld ska ni veta. Och om detta var mitt tacktal skulle jag först och främst vilja tacka Martin Woxlin som var den som peppat mig till att spela beachvolleyboll och sluta med den där skit sporten bandy. Tillslut skulle jag också ha tackat mina föräldrar för det måste man alltid göra:)


Mer sånt här:)

1 kommentar:

  1. Du glömde mig! :) jag har inte heller förstått det där med att hänga kvar vid bandyn! ;) grattis! Kram

    SvaraRadera