2012-06-18

Turnering och en lysande måndagsmorgon

I lördags spelade jag och Sigge challenger på bettnes. Bettnes visade sig från sin bästa sida och bjöd på strålande sol. Fram till finalen gick det smärtfritt, men fick se oss besegrade av hiske och tadva som spelade bra och var bättre än oss den dagen i fall fall;) Trots förlusten är vi klara för spel i första tourtävlingen som går i Göteborg!!


Sigge i lördags




Denna måndag har inte varit allt för trevlig. Började med att jag var tvungen att åka ner på stan för att ta ett passfoto. Hade samlat i hop massa småpengar eftersom jag tänkte ta i en fotoautomat. Kom till stället där det förr i tiden stod en fotoautomat, men den var inte där längre.. Var lite småstressad och tänkte att ja ja går väl till en annan då, kom till den andra automaten och inser att jag har fem kronor för lite!? Går till en bankomat, slår där in fel kod eftersom att det är för soligt och omöjligt att se vad som står på skärmen. Tillslut får jag ut min hundring och efter många om och men lyckas jag få växla inne i en affär. Sätter mig i automaten kollar på skärmen- out of order.. Tackar.
Kommer inte på var det finns flera automater så det slutar med att jag går in på turistbyrån, de tipsar om expert går dit blir 170 kronor fattigare och så här fin..

SNYGG TJEJ!
Sigge på dagens träning

Fick i alla fall avsluta dagen med en beachvolleyboll träning och nu har jag och Isak ätit middag på balkongen:)

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar