2012-05-06

U have just been Kronwalled...

I går hade jag en fantastisk dag men den fina Vickan Aktell. Jag skulle följa med som shopping support för Vickan som behövde shoppa. Jag som absolut inte behövde shoppa på grund av pengabrist kännde att jag skulle vara ansvarsfull och känna hur det känndes att vara fattig och snåla lite fram till lönen kommer.
Det slutade dock med att jag köpte en bikini, en skjorta, en jacka och ett par jeans medans Vickan fick vara sugar mama och lägga ut pengar för mig:)

Senare på kvällen kollade vi på hockey med Vickans kille Max och två av deras kompisar. Vi diskuterade hur häftigt det var när man blivit så känd som Kronwall och fått ett eget uttryck att någon har blivit Kronewalled!
Själv har man bara blivit kallad GummiSigge när jag spelade bandy...Inte lika häftigt måste jag erkänna!

På något sätt så är det en härlig känsla att få se någon åka på en stor propp! Så här kommer några fetingar av just Kronwall!

1 kommentar:

  1. Kan tycka att Gummisigge är bättre än flaggstångsfanny. Ditt smeknamn att dömma tolkar jag dig som smidig och en fena på att gå på genombrott. Mitt avslöjade endast ett långt jängligt lekamen

    SvaraRadera