2012-03-30

Två träningar- check

Nu börjar man anpassa sig till tidskillnaden, och jetlagen smyger sig sakta men säkert bort! Vi trivs som fisken i vattnet i denna stad och är sjukt lyxigt att kunna koncentrera sig helt på träningen. Än så länge har det mest gått enligt planerna. Första träningen blåste det endel så man kände sig som en hyffsat nybörjare, men man vänjer sig. Så otroligt skönt att vara ute och spela beachvolleyboll som det ska spelas med vind och sol :)
Jag har hittat en hund här som ägs av kille som är personlig tränare. Hunden är så otroligt söt skulle mer än gärna ta med mig den hem!! Har gått förbi två gånger nu och klappat den. Hoppas att ägaren kommer se att jag är pålitlig så jag får ebjudande om att gå ut med den snart, och sen får vi se om jag lämnar tillbaka den!

I dag ska vi se om vi kan köpa cyklar då det visade sig vara billigare än att hyra en hel månad!

                                                          Lite bilder

Snyrting-toalett på islänska :)

Nejc tar servemottag

Vårt boende :)

Drickpaus

Isak servar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar